گــــــــــردو

جمله های عاشقانه / شعر نو احساسی

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

چشم های گرانت را خرج رفتنم نکن!

بی تو من

مفت هم نمی ارزم …


@@@@@


روزهایم

همچون برگ های پاییز


غروب که می شود می افتد …

نمی دانم درخت زندگیم چند برگ دارد…؟!


فقط می دانم پاییز است…!

@@@@@@#


دنیای من…

“مجازیش” هم غمگین بود!


@@@@@@!


حکایت عجیبی دارد این “اشک”

کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش”


@@@@@@@


می خندم!

تظاهر به شادی می کنم!

حرف میزنم مثل همه…


اما…

خیلی وقت است مرده ام!

خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم!

دلم می خواهد ببارم…


@@@@@@@


در این بهار

چیزی جز جای خالی تو رشد نمی کند..!


@@@@@@


و تمام جمعه ها می دانند

غروب های بی تو

یعنی چه …


@@@@@@@


باز هم مثل همیشه که تنها میشوم…

دیوار اتاق پناهم میدهد…

بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی…


@@@@@@@@


خدایا میشود باران ببارد…؟!

این بغض به تنـــــــــهایی…

از گلویـــــــم پــــــایین…

نمی آیـــــــــــــــد…!


@@@


دلـــــــم کــه میگیرد

به خودم وعــــــده های روز خوب را میدهـــــم

از همــــان وعده های خوبــی که


سالهــــــاست به امیـــــد رسیدنشان

تقویــــم را خط خطی میکنم


@@@@@@@@


بعضی از اشیا حس دارند …

گریه می کنند …


مثل بالش من …

هر شب غرق اشک است!


@@@@@@@


پلی چوبی و پوسیده بر رودخانه ای طغیانگرم

چه بیهوده است انتظارِ عبورِ تو…


@@@@@@


هر شب پتروس شهر من خواب است

وقتی چشمانم چکه می کنند…


@@@@@@#


ﺑﻴـــﺸﺘﺮ ﺁﺩﻣﺎ ﺗﺠﺮﺑﮥ ﻳﻩ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻧﺨــﻮﺍﺑﻴﺪﻥ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ


ﯾﻪ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗـــﻮﻱ ﺟﺎ ﻏﻠﺖ ﺯﺩﻥ

ﻭ ﭼﺸﻢ ﺑـﺮ ﻫﻢ ﻧـﺬﺍﺷﺘﻦ!


ﺑﻴـــﺸﺘﺮ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻤــﻮﻥ ﺷﺐ ﺑﻴﻦ ﺩﻭ ﺭﺍﻫﯽ ﻋﻘـــﻞ

ﻭ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﻓﻨـــﺎ ﺭﻓﺘـــﻦ


ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻴــﭻ ﻭﻗﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧــﮑﺮﺩﻥ

ﻓﻘــﻂ ﺯﻧﺪﻩ ﺑــﻮﺩﻥ



  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • blogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی