گــــــــــردو

مرا درد تو دایم هم نشین است

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

مرا درد تو دایم هم نشین است

غمت پیوسته با جانم قرین است


هوس دارم که در پای تو میرم

تمنای من از دولت همین است


نظر بر پسته تنگ تو دارم

که چشم من به غایت خرده بین است


عذار از دود آه من نگهدار

که آه سوزناکم آتشین است


خیالت بر سواد دیده من

انیس مردم دریا نشین است


نهفته گوشه چشمی به ما کن

که هر گوشه رقیبی در کمین است


سر ابن حسام و خاک کویت

که لطفش خوشتر از ماه معین است


ابن حسام خوسفی//غزل شماره : ۵۴
  • ۹۴/۱۲/۲۶
  • blogo

ابن حسام خوسفی

غزل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی