گــــــــــردو

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

    اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم


من آن طبیب زمین گیر زار و بیمارم

 که هرچه زهر به خود می دهم نمی میرم


من و تو آتش و اشکیم در دل یک شمع

  به سرنوشت تو وابسته است تقدیرم


به دام زلف بلندت دچار و سردرگم

  مرا جدا مکن از حلقه های زنجیرم


درخت سوخته ای در کنار رودم من

  اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم


 فاضل نظری

  • ۹۵/۰۱/۰۵
  • blogo

فاضل نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی