گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای ( دگر چه میخواهی ) با صدای غلامحسین بنان + شعر

دانلود آهنگ زیبای ( دگر چه میخواهی ) با صدای غلامحسین بنان + شعر

متن شعر آهنگ دگر چه می خواهی غلامحسین بنان


مرا ز چشمت افکندی دگر چه می خواهی

 به دیگران دل می بندی دگر چه می خواهی


 ز عشق و یاری ای زیبا سخن مگو

 با من تو که از غم من خرسندی دگر چه می خواهی


 به دلم از سوز عشقت آذر ها دارم

 ز غمت بر جان زارم اخگر ها دارم


 به عشقت ای گل دل بستم دگر چه می خواهی

 من از تو پیمان بشکستم دگر چه می خواهی


 کنون که از پا افتادم در این سرای غم بیا بگیر

 ای مه دستم دگر چه می خواهی


 در دل شب اخگر بارم تا روشن گردد شام تارم 

گر بشکستی پیمانت را من از مهرت کی دل بردارم


آهنگ دگر چه میخواهی با صدای غلامحسین بنان با لینک مستقیم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی