گــــــــــردو

اس ام اس مخصوص آشتی

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ق.ظ

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم *بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم * بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم * بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم


@@@@@@اس ام اس معذرت خواهی @@@@@@


بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی

به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون

ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن


@@@@@اس ام اس معذرت خواهی @@@@@@@@


همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست


چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند


@@@@@@@@@@@@


قهر مکن ای فرشته روی دلارا///ناز مکن ای بنفشه موی فریبا

طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین///چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا


ناز تورا میکشم به دیده منت///سر به رهت مینهم به عجز و تمنا


@@@@@اس ام اس معذرت خواهی @@@@@@


به خاطر یافتن مقصر,

زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.


بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند

خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند


@@@@@@اس ام اس معذرت خواهی @@@@@@


چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نا زنین

جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین


حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم

طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نا زنین


@@@@@@اس ام اس معذرت خواهی @@@@@@@


بوسه ام را می گذارم پشت در

قهرکردی , قهرکردم , سر به سر


تو بیا , در را تماما باز کن

هر چه میخواهی برایم ناز کن


من غرورم را شکستم , داشتی ؟

آمدم , حالا تو با من آشتی ؟ 


@@@@@@اس ام اس معذرت خواهی @@@@@@@


من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم

  • ۹۴/۰۷/۰۹
  • blogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی