گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای « با من صنما » با صدای همایون شجریان + متن شعر

دانلود آهنگ زیبای « با من صنما » با صدای همایون شجریان + متن شعر

متن آهنگ با من صنما همایون شجریان از آلبوم آرایش غلیظ
 
با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم آهنگه گله کن
 
ای مطرب دل زان نغمه خوش
این مغز مرا پر مشغله کن
 
سی پاره به کف در چله شدی
سی پاره منم ترک چله کن
 
با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم آنگه گله گن

آهنگ بامن صنما با صدای همایون شجریان با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی