گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای ( بیتانم وطن ) با صدای چنگیز حبیبیان+ متن شعر

دانلود آهنگ زیبای ( بیتانم وطن ) با صدای چنگیز حبیبیان+ متن شعر


متن شعر آهنگ آذری بیتانم ( وطن ) چنگیز حبیبیان

 

سویرم سنی , دیوانا کیمین///اودلان یانما , پروانا کیمین

قراریم وطن , ویقاریم وطن///سوگلیم وطن , نیگاریم وطن///سوگلیم وطن , نیگاریم وطن , بیتانم


اوزوم کیمین سوریم سنی من///گوزوم کیمین سوریم سنی من

بو جان سنین بیر وطنین وطن بیتانم

اوزوم کیمین سوریم سنی من///گوزوم کیمین سوریم سنی من


بو جان سنین بیر وطنین وطن بیتانم

گوزلریم کیمین سویرم سنی///اوز قوجاقندا بتدین بنی


ایرلا بیلمم سن کیمی اوردان///سن سیز یاشامام اولرم اینان

ایرلا بیلمم سن کیمی اوردان///سن سیز یاشامام اولرم اینان

سن سیز یاشامام اولرم اینان بیتانم


اوزوم کیمین سوریم سنی من///گوزوم کیمین سوریم سنی من

بو جان سنین بیر وطنین وطن بیتانم

اوزوم کیمین سوریم سنی من///گوزوم کیمین سوریم سنی من


ترجمه

دوستت دارم دیوانه وار

می سوزم مثال پروانه

 

صبرو قرارم وطن ، وقارم وطن 

عشقم وطن ، نگارم وطن 


عشقم وطن ، وقارم وطن است ای بی همتای من 

مانند خود دوستت دارم ///مانند چشم دوستت دارم 

این جان من برای توست ای بی همتای من 


مانند خود دوستت دارم ///مانند چشم دوستت دارم 

این جان من برای توست ای بی همتای من 


مانند چشمانم دوستت دارم ///مرا در آغوشت حفظ کردی 

جدائی ناپذیرم از تو 


بدون تو زندگی برایم غیر ممکن است باور کن

بدون تو زندگی غیر ممکن است باور کن ای بی همتای من 


مانند خود دوستت دارم ///مانند چشم دوستت دارم 

این جان من برای توست ای بی همتای من 


مانند خود دوستت دارم ///مانند چشم دوستت دارم 

این جان من برای توست ای بی همتای من 



آهنگ با لینک مستقیم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی