گــــــــــردو

سالاد لایه‌ای سالمون و آووکادو

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لازم


جو ۲۰۰ گرم ۷۲۰ کیلوکالری

فیله گوجه‌فرنگی خرد کرده ۱ عدد ۸ کیلوکالری


جعفری خرد کرده ۱ قاشق غذاخوری ۵ کیلوکالری

کدو سبز ۱ عدد ۵ کیلوکالری


فیله ماهی سالمون ‌بخارپز ۲۵۰ گرم ۴۲۰ کیلوکالری

روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری ۱۳۵ کیلوکالری


نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم ۰ کیلوکالری

نعناع خرد کرده ۱ قاشق غذاخوری ۵ کیلوکالری


آووکادو ۱ عدد ۱۱۰ کیلوکالری

آبلیموی تازه ۱ قاشق غذاخوری ۰ کیلوکالری


روش تهیه


جو خیسانده را بپزید، آبکشی کنید و صبر کنید تا خنک شود. سپس آن را با گوجه‌فرنگی و جعفری مخلوط کنید و کنار بگذارید. آنگاه کدو را خرد کنید و چند دقیقه در آب نمک بجوشانید.

اکنون فیله ماهی را خرد کنید و با کدو، روغن زیتون، نمک، فلفل و نعناع مخلوط کنید. سپس پوست آووکادو را گرفته و آن را ریز خرد کنید. رویش نمک، فلفل و آبلیمو بریزید

 و مخلوط کنید. حالا رینگ فلزی را به ترتیب از مخلوط جو و گوجه‌فرنگی، ماهی، کدو و در آخر آووکادوی مزه‌دار کرده پر کنید و با قاشق بفشارید. اکنون رینگ را به آرامی بردارید

و قدری از مخلوط روغن زیتون و آبلیمو روی سالاد بریزید.

یادآوری: اگر رینگ فلزی در دسترس‌تان نبود از ظروف شیشه‌ای تک نفره استفاده کنید.


زندگی آنلاین

۹۵/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی