گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای « اشک اغوانی » با صدای عبدالحسین مختاباد+متن شعر

دانلود آهنگ زیبای « اشک اغوانی » با صدای عبدالحسین مختاباد+متن شعر
متن شعر آهنگ اشک اغوانی عبدالحسین مختاباد از آلبوم زورق متهاب

چه میریزد غمت در ساغر من ، 
که برخیزد دمادم شعله از خاکستر من

 من و این غمهای شیرین ، دل و دلئم زخم دیرین 
من و این دل که شد درآسیایت سنگ زیرین

خوشا در راهت فتادن به دیوارت سر نهادن
 یکایک راز دل گفتن گره از دل گشادن

نوای نی دلم را میگدازد کسی دائم مرا در ناله نی مینوازد
نوای نی دلم را میگدازد کسی دائم مرا در ناله نی مینوازد

 ز هر بندش ناله خیزد به جان من شعله ریزد تو گویی بانگ نی خواهد که با جانم ستیزد
به شبهای آسمانی پر از چشمم گل فشانی چو مژگان را بیآلایم به اشک ارغوانی 

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی