گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای « تنها ماندم » با صدای محمد اصفهانی+ شعر 


دانلود آهنگ زیبای « تنها ماندم » با صدای محمد اصفهانی+ شعر


متن ترانه شعر آهنگ تنها ماندم  محمد اصفهانی از آلبوم تنها ماندم


تنها ماندم ، تنها ماندم 

تنها با دل بر جا ماندم

چون آهی بر لبها ماندم

راز خود به کس نگفتم

مهرت را به دل نهفتم

با یادت شبی که خفتم

چون غنچه سحر شکفتم


دل من ز غمت فغان برآرد

دل تو ز دلم خبر ندارد

دل تو ز دلم خبر ندارد

پس از این مخورم فریب چشمت

شرر نگهت اگر گذارد

شرر نگهت اگر گذارد 


وصلت را . ز خدا خواهم

از تو لطف و صفا خواهم

کز مهرت . بنوازی جانم

عمر من به غمت شد طی 

تو بی من . من و غم تا کی

دردی هست . نبود درمانش


تنها ماندم ، تنها ماندم 

تنها با دل بر جا ماندم 

چون آهی بر لبها ماندم


دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی