گــــــــــردو

دانلود نوحه ( ما می رویم ) با صدای حامد زمانی+ متن شعر

ترانه : قاسم صرافان و محسن رضوانی آهنگ : حامد زمانی تنظیم : امیر جمالفرد

 

شعر حامد زمانی و حسین الاکرف به نام ما میرویم ب(به مناسبت اربعین حسینی)

ما میرویـــــــــــم

سوی بیابان کربلا
تا جان کنیم

فدای شهیدان کربلا
هر که اهل وفایش باشد

زائر کربلایش باشد
متن آهنگ حامد زمانی ما میرویم

ادامه به زودی . . .


دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۴)

سلام
دو بار اومدم تو وبلاگتون نتم تموم شده
خخ
از بس دانلود کردم
مرسی
آهنگ هم عالی بود
  • محمد امین پور
  • اربعین حسینی بر تمام شیعیان تسلیت باد

    سلام

    وب بسیار زیبایی داری احسنت


  • الناز خوب
  • وب خوب زیاد دیدم و داستان ها و مطالب جذاب زیاد داشتن
    ولی شما هم خوب بودید
    منم از کاربرای ابتدایی اینجا هستم و هر دو هفته حداقل سر میزنم و ساعتی تو وبتون هستم...خسته نباشید
    منم خودم وبلاگ دارم
    بسیار عالی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی