گــــــــــردو

هست هنوز ماه من چشم و چراغ دیگران

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

هست هنوز ماه من چشم و چراغ دیگران

سبزهٔ او هنوز به از گل باغ دیگران


خلق روان به هر طرف بهر سراغ یار من

بیهده من چرا روم بهر سراغ دیگران


رسته گلم ز بام و در جای دگر چرا روم

با گل خود چه می‌کنم سبزهٔ باغ دیگران


من که میسرم شود صافی جام او چرا

در دل خود کنم گره درد ایاغ دیگران


وحشی از او علاج کن سوز درون خویش را

فایده چیست سوختن از تف داغ دیگران


غزل ۳۲۵ ///وحشی بافقی
  • ۹۴/۰۹/۲۴
  • blogo

غزل

وحشی بافقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی