گــــــــــردو

سخنان پروردگار بزرگ در چهار جمله

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

پروردگار مهربان بر حضرت آدم- علیه السّلام- وحى فرستاد که من تمام سخنان را در چهار

 جمله براى تو گرد مى‏ آورم. گفت: پروردگارا! آن چهار جمله چیست؟ 

فرمود: یکى مال من، دیگرى مال تو، سومى مربوط به مابین من و تو و آخرى مربوط به مابین تو و مردم است. حضرت آدم- علیه السّلام- گفت: پروردگارا! آنها را برایم روشن کن.پروردگار فرمود:

 


- آنکه مال من است این است که بنده من باشی و چیزى را شریک من قرار ندهى. 

- و آنکه مال تو است این است که جزاى عملت را به چیزى که بیشترین احتیاج را بدان دارى مى ‏دهم. 

- و آنکه مربوط به مابین من و تو است این است که تو دعا کن، من اجابت مى ‏نمایم. 

- و آنکه مربوط به مابین تو و مردم است این است که هر آنچه را که براى خود مى‏ پسندى براى دیگران نیز بپس

  • ۹۴/۱۰/۰۸
  • blogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی