گــــــــــردو

مپرس شادی من حاصل از کدام غم است

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

مپرس شادی من حاصل از کدام غم است 

که پشت پرده عالم هزار زیر و بم است 


زیان اگر همه سود آدم از دنیا ست 

جدال خلق چرا بر سر زیاد و کم است 


اگر به ملک رسیدی جفا مکن به کسی 

که آنچه کاخ تو را خاک می کند ستم است 


خبر نداشتن از حال من بهانه تو ست 

بهانه همه ظالمان شبیه هم است 


کسی بدون تو باور نکرده است مرا 

که با تو نسبت من چون دروغ با قسم است 


تو را هوای به آغوش من رسیدن نیست 

وگرنه فاصله ما هنوز یک قدم است


فاضل نظری

منبع: میزان

  • ۹۴/۱۰/۱۴
  • blogo

فاضل نظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی