گــــــــــردو

اس ام اس های غمگین

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

هیچ کس نمیداند…

پشت این چهره ی آرام در دلم چه میگذرد!

کسی نمیداند…

این آرامش ظاهر و این دل ناآرام چقدر خسته ام میکند


اس ام اس غمگین@@@@@



این روزها دیده ای ؟

آدم ها از پایان جهان می ترسند


عشق من

می دانی ؟


فقط وقتی تو نباشی

دنیا تمام می شود


@@@@اس ام اس غمگین@@@@@


چسبیده‌ام به تو

بسانِ انسان


به گناهَش

هرگز


ترکت نمی‌کنم


@@@@اس ام اس غمگین@@@@


سالهاست

که از جزیره ای متروک


نامه ای را در بطری روانه آبهای عالم کرده ام

اگر کسی عاشق باشد


می تواند کلماتم را بخواند

به هر زبانی


در هر سرزمینی ..

گاهی فکر می کنم


کسی می آید

و با همان شیشه برایم شراب می آورد ..


@@@@@اس ام اس غمگین@@@@@@


چشمانت رمان هزار و یک شب است

که با هر پلک زدنت


هزار بار تجدید چاپ میشود.


@@@@@@@@@@@


دستم به نوشتن نمی رود

اما


دلم مدام تو

را می نویسد


@@@@@@@@@


می گویی: دوستت دارم

و من به کبوتری تشنه بدل می شوم


که به کارد گلوگاهش عاشق است…!


@@@@@اس ام اس غمگین@@@@@


نوروز به نوروز

کهنه تر می شوند و


ارزشمند تر

شراب های ناب و


سیرترشی های زیرزمین مادربزرگ

نوروز به نوروز


کهنه تر می شوند و

بی قدر تر


حرمت باران ها و

واژه هایی از قبیل دوستت دارم



@@@@@اس ام اس غمگین@@@@


بروی یا نروی

 فرقی نمیکند


همین که احساست نمیکنم،

یعنی چمدانت را بسته ای.


@@@@@@@@@@


دلتنگی

رودخانه ای ست


که به هیچ دریایی

نمی ریزد


اس ام اس | اس ام اس های غمگین | جملات غمگین

  • ۹۴/۱۰/۲۶
  • blogo

اس ام اس غمگین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی