گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای ( دامن کشان ) با صدای علی زند وکیلی+ متن شعر

دانلود آهنگ زیبای ( دامن کشان ) با صدای علی زند وکیلی+ متن شعر

متن شعر آهنگ دامن کشان از آلبوم یادی به رنگ امروز


دامن کشان ، ساقی می خواران

از کنار یاران مست و گیسو افشان ، می گریزد


در جام می ، از شرنگ دوری 

وز غم محجوری ، چون شرابی جوشان ، می بریزد


دارم قلبی لرزان ز غمش ، دیده شد نگران

ساقی می خواران از کنار یاران مست و گیسو افشان می گریزد

دارم چشمی گریان به رهش روز و شب بشمارم تا بیای

♫♫♫♫

آزرده دل از جفای یاری ، بی وفا دلداری

ماه افسونکاری ، شب نخفتم


با یادش تا دامن از کف دادم شد جهان از یادم

راز عشقش را در دل نهفتم


از چشمانش ریزد به دلم ، شور عشق و امید

دامن از کف دادم ، شد جهان از یادم راز عشقش را دل نهفتم


دارم چشمی گریان به رهش روز و شب بشمارم تا بیاید

آخ دارم چشمی گریان به رهش روز و شب بشمارم تا بیای

نظرات  (۸)

عالی بود ، خیلی لذت بردم ممنون
باسلام. چرا نمیشه دانلود کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عالی بود🙋
در جواب آقای جعفر اونجا نوشته دانلود با لینک مستقیم روی نوشته رو آروم لمس کرده و وارد صفحه ای شده ازونجا دانلود میشه کرد
با تشکر
  • سنگ آنتیک
  • سلام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم.واقعا عالی بود.ممنونم ازتون دوست عزیز
    عالی بود
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • ممنون
    عالی بود
  • آتلیه عکس کودک
  • ممنون. عالی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی