گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای ( معجزه شرقی ) با صدای منوچهر طاهرزاده +متن شعر

آهنگساز:منوچهر طاهرزاده----شاعر:کیومرث حیدری----نوع:ملایم----قالب:پاپ----مناسبت: ایام هفته

متن اهنگ معجزه شرقی منوچهر طاهرزاده از آلبوم معجزه شرقی 


با تو این ثانیه ها معنی تکرار نبودن

باور آئینه ها جرات انکار نبودن


بودنت معجزه ی شرقی باران و عطش

تو نبودی ، روز و شب این همه تب دار نبودن

 

تو نه سحری تو نه جادو نه سرابی میدونم

تو نه آغاز یه رویا نه یه خوابی میدونم

 

تو همون آیت و نوری توی شبهای سیاه

توی آوار تباهی تو امیدی تو پناه


گر چه هنوزم فاصله ها خورشید رو از من میگیره

اما نذار این شب زده باز تو تن ظلمت بمیره


ثانیه ها ثانیه ها وسعت فریاد منه

کاری بکن کاری بکن فرصت میلاد منه


با تموم خستگی هام با همه دلبستگی هام

با تموم خستگی هام با همه دلبستگی هام


لب خاموشم تو رو چون شعری واسه فریاد کم میاره

تو کویر تشنه روح من بگو باز بارون بباره


با تو این ثانیه ها معنی تکرار نبودن

باور آئینه ها جرات انکار نبودن


بودنت معجزه ی شرقی باران و عطش

تو نبودی ، روز و شب این همه تب دار نبودن

 

تو نه سحری تو نه جادو نه سرابی میدونم

تو نه آغاز یه رویا نه یه خوابی میدونم

 

تو همون آیت و نوری توی شبهای سیاه

توی آوار تباهی تو امیدی تو پناه

 

گر چه هنوزم فاصله ها خورشید رو از من میگیره

اما نذار این شب زده باز تو تن ظلمت بمیره


ثانیه ها ثانیه ها وسعت فریا د منه

کاری بکن کاری بکن فرصت میلاد منه


با تموم خستگی هام با همه دلبستگی هام

با تموم خستگی هام با همه دلبستگی هام

 

لب خاموشم تو رو چون شعری واسه فریاد کم میاره

تو کویر تشنه روح من بگو باز بارون بباره


دانلود آهنگ با لینک مستقیم


منبع : رادیو 110

نظرات  (۶)

متشکرم عالی 
درود بر شما عالی بود
خدا رحمتش کنه
عجب صدا و چه حس و حالی داشته
فوق العاده بود.
  • فرهاد دهقانی
  • سلام من وبگرد قدیمی ای هستم و خیلی سایتا سر میزنم اما سایتتون به دلم نشست دمتون گرم
    عالی بود  . خیلی ممنون . خیلی دنبال این آهنگ بودم  مرسی  از حسن انتخابتون 
    سلام ای کاش تاریخ دقیق اجرای آهنگ هم تو سایت میزدید
    فکرکنم از اآهنگ و نوای این ترانه معلوم مربوط به قبل از انقلاب و دهه‌ی 50 باشه!!!

              خدا رحمتش شون کنه واقعا اجرای خیلی خوبی داشتن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی