گــــــــــردو

نشود فاش کسی آنچه میان من و تو ست

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نشود فاش کسی آنچه میان من و تو ست 

تا اشارات نظر نامه‌رسان من و توست 


گوش کن با لب خاموش سخن می‌گویم 

پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست 


روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید 

حالیا چشم جهانی نگران من و توست 


گر چه در خلوت راز دل ما کس نرسید 

همه جا زمزمه عشق نهان من و توست 


گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ار نه 

ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست 


این همه قصة فردوس و تمنای بهشت 

گفت‌و‌گوئی و خیالی ز جهان من و توست 


نقش ما گو ننگارند به دیباچة عقل 

هر کجا نامة عشق است، نشان من و توست 


سایه ز آتشکدة ماست فروغ مه و مهر 

وه ازین آتش روشن که به جان من و توست


  • ۹۴/۱۱/۱۹
  • blogo

هوشنگ ابتهاج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی