گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای ( غوغای ستارگان ) با صدای محمد اصفهانی + شعر

دانلود آهنگ زیبای ( غوغای ستارگان ) با صدای محمد اصفهانی + شعر


متن شعر آهنگ غوغای ستارگان (آوج آسمان) با صدای محمد اصفهانی از آلبوم تنها مانده


امشب در سر شوری دارم

امشب در دل نوری دارم


باز امشب در اوج آسمانم

باشد رازی با ستارگانم


امشب یکسر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم


از شادی پر گیرم که رسم به فلک 

سرود هستی خوانم در بر حور و ملک


در آسمانها غوغا فکنم 

سبو بریزم ساغر شکنم


با ماه و پروین سخنی گویم

وز روی مه خود اثری جویم


جان یابم زین شبها

من کاهم از غم ها


ماه و زهره را بطرب آرم

 از خود بی خبرم ز شعف دارم

نغمه ای بر لبها


امشب در سر شوری دارم

 امشب در دل نوری دارم


باز امشب در اوج آسمانم

 باشد رازی با ستارگانم


امشب یکسر شوق و شورم

 از این عالم گویی دورم


لینک دانلود آهنگ





نظرات  (۲)

عزیزانم از زحماتتون ممنونم دانلود اهنگ از سایت شما برام خیلی راحت و با سرعت بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی