گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای ( لالایی ) با صدای علی زند وکیلی+ متن شعر

دانلود آهنگ زیبای ( لالایی ) با صدای علی زند وکیلی+ متن شعر


متن ترانه ی لالایی با صدای علی زند وکیلی:


تو مثل التماس من میمونی

که یک شب روی شونهاش چکیدم


سرم گرم نوازش ها

لالا کن دختر زیبای شبنم


لالا کن روی زانوی شقایق

بخواب تا رنگ بی مهری نبینی


تو بیداری تلخ حقایق

تو مثل التماس من میمونی


که یک شب روی شونه هام چکیدم

سرم گرم نوازش های اون بود


که خوابم بردو کوچشو ندیدم

حالا من موندم و یک کنج خلوت


که از هر کشور می چکه کرمه

طلاتم های امواج جدایی


زده کاشونمو صد تکه کرده

دلم می خواست پس از اون خواب شیرین


دیگه چشمام به دنیا وا نمی شد

میون قلب متروکم نشونی


دیگه از خاطرت پیدا نمی شد

صدام غمگینه از بس گریه کردم


ازم هیچ اسم و هیچ اوازه ای نیست

کسی نمی پرسه هی در چه حالی

خبر از آشنای تازه ای نیست


به پروانه صفت ها گفته بودم

که شمعم میل خاموشی من نیست


پرنده رو درختم آشیون کن

حالا وقت فراموشی من نیست


تو مثل التماس من میمونی

که یک شب روی شونه هام چکیدم


سرم گرم نوازش های اون بود

که خوابم بردو کوچشو ندیدم

نظرات  (۱)

واقعا قشنگترین آهنگیه که شنیدم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی