گــــــــــردو

خوراک مرغ و قارچ

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

خوراک مرغ و قارچ رژیمی درست کنید

با مرغ و قارچ یک خوراک رژیمی خوش طعم و متفاوت درست کنید.

خوردن پروتئین در رژیم های غذایی همیشه پیشنهاد شده ، غذای امروز برای کسایی که رژیم پروتئین دارند و از طعم تکراری مرغ هم خسته شده اند ما امروز طعم جدیدی از مرغ را به شما نشان می دهیم.


مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ و قارچ رژیمی :


سینه مرغ : ۳۰۰ گرم ( ۳۰۰ کالری )

ماست کم چربی : ۲۰۰ گرم ( ۱۶۰ کالری 


قارچ : ۱۰۰ گرم ( ۱۳ کالری )

سیر ۴ حبه : ( ۱۶ کالری )


طرز تهیه خورام مرغ و قارچ رژیمی :


قارچ ها را باریک باریک برش بزنید و با دو حبه سیر خرد شده در شعله متوسط گاز تفت بدهید احتیاج به روغن نیست ، قارچ ها آب می اندازد و پخته می شود .

بعد از پخته شدن قارچ ها آنها را از ماهیتابه خارج کنید و سینه مرغ ها را که خیلی نازک خرد کرده اید را در ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون تفت بدهید ، مرغ را مدام هم بزنید که هم پخته شود و هم سرخ شود .

بعد از کمی که مرغ ها سرخ شدند دو حبه دیگر سیر را هم اضافه کنید و اجازه بدهید هم مرغ ها و هم سیر ها طلایی شوند بعد به آن کمی نمک و فلفل اضافه کنید .

مرغ و قارچ شما آماده شده حالا برای بهتر شدن طعم آن ۵ دقیقه قبل از اینکه شعله گاز را خاموش کنید ماست و قارچ را به ماهیتابه ای که مرغ ها در آن هستند اضافه کنید تا طعم مواد با هم ترکیب شود .


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

  • ۹۵/۰۲/۰۳
  • blogo

آشپز خانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی