گــــــــــردو

نه زنگی نه حرفی!؟

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ
نه زنگی نه حرفی!؟
نکنه سراغ یکی دیگه رفتی

خب ببینم کیه؟ موهاش بلنده؟
توی خیابون بی صدا می خنده؟

چشاش چه جوره؟ روشنه؟کشیده
یقین دارم هیشکی اونا ندیده

دساش چی؟جنس دستاش از بلوره؟
توصورتش یه چیزی مثل نوره؟

ابروشچی؟حتما ابرواش کمونه
اخلاق ورفتارش چی؟مهربونه؟

چه رنگی؟گندمی یاسفیده؟
چقدر دوسش داری ؟تبت شدیده؟

کجادیدیش.تومحل کارت؟
اون چی.مثل توشده بی قرارت؟

راستی موهاش چی خیلی بلنده؟
همون که تورو دیوونه کرده؟

راستی موهاش چه رنگیه؟طلایی؟
یارنگی مثل بی و؟

قدش به قدت میخوره عزیزم؟
برادرم اسفند برات بریزم؟

خب عزیزم منو خبر می کردی
باگریه هام گلویی تر می کردی

ترسیدی من آه بکشم یا نفرین؟
ردشه همون دقیقه مرغ آمین

من تورو نفرینت کنم؟نمیشه
هنوز دوست دارم مث همیشه

تازه آگه دعاها مستجاب بود
قصه ی ما حالا توی کتاب بود

خلاصه که یه جمله می نویسم
بابارون پلکای سرخ و خیسم

آگه دعاهای منو می خوندی
همیشه تو پیشه دلم میموندی

تاوقتی که کلاغه نره به خونه 
این آرزو توی دلم میمونه

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • blogo

مریم حیدر زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی