گــــــــــردو

فقط همین و از این بیشتر نمی‌خواهم

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ق.ظ

هم از تو هیچ در این رهگذر نمی‌خواهم

                                و هم حضور تو را، مختصر نمی‌خواهم


اگر چه حرف توقف به دفتر من نیست

                                قبول کن که تو را رهگذر نمی‌خواهم

تویی که از من و پنهان من خبر داری

                                کسی که نیست ز من با خبر نمی‌خواهم


زمانه از تو هزاران شبیه ساخته است

                                هنر شناسم و شبه هنر، نمی‌خواهم


بخواه تا اثری باز جاودانه شود

                                دقایقی که ندارد اثر، نمی‌خواهم


به عمر یک غزل حافظانه با من باش

                                فقط همین و از این بیشتر نمی‌خواهم



محمد علی بهمنی

  • ۹۴/۰۸/۱۰
  • blogo

محمد علی بهمنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی