گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای « هوای گریه » با صدای همایون شجریان+ متن شعر

آهنگساز :محمد جواد ضرابیان-------شاعر:سیمین بهبهانی--------نوع:ملایم-------قالب:ارکسترال

متن شعر آهنگ هوای گریه همایون شجریان از  آلبوم نسیم وصل 


نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من


ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من


نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی

به یاد آشنا من


ستاره ها نهفته

در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست


هوای گریه با من

هوای گریه با من


لینک دانلود 

لینک دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی