گــــــــــردو

دانلود آهنگ زیبای  ( بوی باران ) با صدایی محمد اصفهانی


دانلود آهنگ زیبای ( بوی باران ) با صدایی محمد اصفهانی

متن شعر آهنگ بوی باران محمد اصفهانی از آلبوم نون و دلقک


ای که بوی باران شکفته در هوایت

یاد از آن بهاران که شد خزان به پایت


شد خزان به پایت بهار باور من

سایه بان مهرت نمانده بر سر من


جز غمت ندارم به حال دل گواهی

ای که نور چشمم در این شب سیاهی


چشم من به راهت همیشه تا بیایی

باغ من بهارم بهشت من کجایی؟


جان من کجایی

کجایی


که بی تو دل شکسته ام

سر به زانوی غم نهاده ام ، به گوشه ای نشسته ام


آتشم به جان و خموشم چو نای مانده از نوا

مانده با نگاهی به راهی که می رود به ناکجا


ای گل آشنا بیا

بیقرارم بیا


قیصر امین پور



دانلود آهنگ با لینک مستقیم 




دانلود آهنگ زیبای ( آه سرد ) با صدای علی زند وکیلی + شعر

ادامه مطالب


نظرات  (۳)

سلام 
اینجا دوراهیه! خوش اومدی
تخفیف یا شارژ؟
اینجا میتونی نامحدووووود شارژ 10000ریالی بگیری
کافیه به دوستات بگی عبارت
424542435 
رو به 205079 پیامک کنن تا هم تو و هم دوستات شارژ بگیرید
***
هر 3نفری که دعوت کنی،یک شارژ رایگان میگیری
تو "دوراهی" هر روز سردوراهی های باحال قرار میگیری
سرویس تخفیف به زودی برای هرروز راه اندازی میشه
هرپیام دویست تومنه و انصراف با ارسال "ر خاموش" هست. شماره پشتیبانی:02188840071
براوووو مثل همیشه عالییی .عاشقتم دکتر تو حرف نداری ،صدات تک .بنظرمن بعداز معین شما اسطوره صداهستی. 
براوووو مثل همیشه عالییی .عاشقتم دکتر تو حرف نداری ،صدات تک .بنظرمن بعداز معین شما اسطوره صداهستی. .راستی هرچقد گشتم پیشواز این ترانه نبود تو گوگل اگ بزارین خیلی عالی میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی