گــــــــــردو

ز شبهاى دگر دارم تب غم بیشتر امشب

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

ز شبهاى دگر دارم تب غم بیشتر امشب

وصیت مى کنم باشید از من با خبر امشب


مباشید اى رفیقان امشب دیگر ز من غافل

که از بزم شما خواهیم بردن درد سر امشب


مگر در من نشان مرگ ظاهر شد که مى بینم

رفیقان را نهانى آستین بر چشم تر امشب


مکن دورى خدا را از سر بالینم اى همدم

که من خود را نمى بینم چو شبهاى دگر امشب


شرر در جان وحشى زد غم آن یار سیمین تن

ز وى غافل مباشید اى رفیقان تا سحر امشب


غزل شماره : ۳۲

  • ۹۴/۱۰/۱۸
  • blogo

غزل

وحشی بافقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی