گــــــــــردو

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی ماه عسل 94 با صدای احسان خواجه امیری

ترانه: روزبه بمانی / آهنگساز: مهرداد نصرتی / تنظیم: هومن نامداری

متن ترانه ی بغض با صدای احسان خواجه امیری:


دستِ منو بگیر، حالم جهنمه

از حسِ هر شبم، هر چی بگم کمه


بُغضم غرورمو یاری نمی کنه

این گریه ها منو، کاری نمی کنه


هر شب دلم دریایِ آتیشه

از این بدتر مگه میشه


حالِ هیشکی تو دنیا

بدتر از حالِ من نیست


دردی رو زمین بدتر از همین

درد تنها شدن نیست


تو که تو همیشه خاطره هامی

تو که چه نباشی چه باشی باهامی


همه ی وجودِ من آرومه با تو

واسه ی یه لحظه عذابمو کم کن


اگه هنوز عاشقمی کمکم کن

نمی گیری هیچکس تو قلبم، جاتو


لینک دانلود 



دانلود آهنگ زیبای ( بوی باران ) با صدای محمد اصفهانی + متن شعر

دانلود آهنگ زیبای ( غوغای ستارگان ) با صدای محمد اصفهانی + شعر

دانلود آهنگ زیبای ( روزی تو خواهی آمد ) با صدای محمد اصفهانی + شعر

دانلود آهنگ زیبایی ( در طلب عشق ) با صدای علی زند وکیلی

مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری ۱(الهی: گاهی به خود نگرم،گویم از من...

داستان کوتاه انتخاب همسر

نظرات  (۲)

  • پرهام مانی
  • وب جالبی داری
    خوشحال میشم منو با اسم وبم لینک کنین بعدش خبر بدین با چه اسمی لینکتون کنم


    WWW.SEDAYETO.BLOG.IR

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی